Tel. office: +(40)232-217.248  |  office@norsit.ro
Divizia IT&C  
 

Pentru mai multe detalii

Sisteme conferință

 

Sistemele de discuții sunt dedicate sălilor unde se organizează în mod frecvent întâlniri, ședințe sau conferințe care necesită preluări de cuvânt și constituie o modalitate profesională de abordare a acestor evenimente.

STUDIU DE CAZ - Sistem de automatizare și control sală de instruire

 

CUM SĂ NU PIERDEȚI TIMP, CUM SĂ NU PIERDEȚI BANI

 

Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul tehnologiei, am proiectat și implementat soluții diverse: de la sisteme conferință pentru săli din mediul educațional și administrativ până la soluții de conferință complexe de integrare a noilor tehnologii.

 

SOLUȚII COMPLETE DE SISTEME DE CONFERINȚĂ

OFERITE DE ECHIPA NOASTRĂ

Pentru o sală cu o capacitate de 20 de participanți, am propus implementarea unei soluții de videoconferință care să fie ușor de utilizat și care să faciliteze accesul la comunicare atât cu partenerii companiei din țară și străinatate, cât și cu celelalte echipe ale companiei din afara țării.

 

În proiectarea soluției de videoconferință s-a ținut cont de bugetul alocat (aproximativ 20.000 de euro) și am selectat echipamentele potrivite pentru condițiile solicitate: distribuție și afișare video pe display-uri profesionale cu rezoluție High-Definition, compatibilă cu sistemul de videoconferință, sistem de sonorizare cu incinte de înaltă fidelitate, prize multifuncționale de birou pentru preluarea și distribuția semnaleor HDMI, VGA și audio, proiector cu lentilă short-throw, rezoluție Full HD și luminozitate de minim 4.000 de lumeni pentru garantarea calității proiecțiilor.

 

Pentru că s-a dorit crearea unui spațiu multifuncțional, am implementat și o soluție de Room Management cu ajutorul căreia, prin scenarii predefinite și doar cu o singură selecție de pe panoul de comandă, toate sistemele să fie gata de funcționare, fără a fi nevoie de prezența unei persoane tehnice. Pentru a asigura un mediu propice prezentărilor video, jaluzelele electrice și iluminatul sunt acționate în mod automat de același sistem de management a sistemelor.

 

Deoarece la majoritatea sălilor de conferință prezența cablurilor de interconectare reprezintă o problemă deosebită, am ales o soluție cu doze de pardoseală și cablare îngropată, eliminând astfel riscul întreruperii conexiunilor și disconfortul estetic.

 

În cazul unui amfiteatru cu o capacitate de 200 de persoane, abordarea a fost diferită pentru că domeniul de activitate și dimensiunea sălii au impus utilizarea unor echipamente specifice evenimentelor desfășurate în aceste spații.

 

Pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a congreselor științifice și interacțiunea cu partenerii din țară și străinătate, am instalat o soluție de videoconferință cu opțiuni de conectare de tip multipoint (6 utilizatori simultan) și pentru distribuirea de documente, asigurând astfel un instrument de colaborare eficient indiferent de distanța dintre participanți.

 

Sunetul este preluat de un microfon dedicat acestor tipuri de conferințe, care are o acoperire de 360 grade, dar și de la cele două sisteme wireless care asigură mobilitatea și flexibilitatea participanților la discuție. Un ecran de proiecție de mari dimensiuni, acționat electric, precum și un videoproiector cu rezoluție Full HD instalat la o distanță adecvată asigură condiții de cea mai bună calitate atât pentru distribuția imaginilor de la sistemul de videoconferință, cât și pentru alte prezentări multimedia.

Pentru că arhitectura sălii nu era una convențională, am ales o soluție de sonorizare care să nu creeze efecte de distorsiune și care este formată dintr-un mixer digital, amplificator și 4 incinte acustice de înaltă fidelitate.

 

Având în vedere că o altă activitate desfășurată în mod constant în acest tip de spațiu o reprezintă conferințele pe diferite teme, luările de cuvânt și prioritizarea acestora au reprezentat un factor important în selecția echipamentelor. A fost implementat un sistem de discuții cu funcții de prioritate pentru moderatorul conferinței și cu tehnologie wireless pentru flexibilitatea organizării ședințelor, evitarea cablării excesive din zona de prezidiu, precum și posibilități ulterioare de integrare a unei soluții de votare și de traducere simultană.

 

Managementul acestor sisteme este realizat în mod automat de un sistem de control cu scenarii predefinite, acționate de la o consolă touch instalată la prezidiu.

 

Parteneri: Audio-Technica, Extron, Epson

Pentru comunicare și colaborare eficientă vă recomandăm și:

 
 
 
 
 
 
 

Pentru mai multe detalii