Tel. office: +(40)232-217.248  |  office@norsit.ro
Divizia IT&C  
 

Certificări

Microsoft Certified Professional

Cisco CCNA Entry Network Technician

IBM Professional Certification Blade Center, Storage Solutions, System X, PureFlex

HP Accredited Technical Professional Storage, Blade, Rack and Tower Server Solutions

HP Accredited Integrations Specialist Network Infrastructure

CompTIA A+ Certified Professional IT Technician

 
 

Pentru mai multe detalii

Mentenanță IT și service (SLA)

 

Echipa noastră asigură mentenanța echipamentelor IT și realizează service-ul conform Service Level Agreement (SLA) pentru mai bine de 35 de companii și instituții, printre care Delphi Diesel Systems, Antibiotice, Brikston, Rulmenți Bârlad, Ecolab România sau BMT Aerospace.

Asigurăm aceste servicii în cadrul unui contract al cărui SLA îl stabilim împreună în funcție de criticitatea activităților din compania dumneavoastră. Garantăm și ne asumăm responsabilitatea furnizării acestor servicii conform SLA-ului agreat în contract. Contactați-ne pentru a avea garanția intervențiilor și a serviciilor prompte și bine făcute.

 
 

Pentru a asigura zero întreruperi în activitatea dumneavoastră, realizăm serviciile și în afara orelor dumneavoastră de program, în zilele de week-end sau sărbători legale.

 

CUM SĂ NU PIERDEȚI TIMP, CUM SĂ NU PIERDEȚI BANI

 

Lipsa intervențiilor bine planificate și executate, precum și ineficienta gestionare a resurselor de service vor afecta activitatea de producție prin apariția unor întreruperi neprogramate care vor scădea durata de viață a echipamentelor IT. Prin încheierea unui contract de mentenanță cu SLA, echipa noastră vă asigură:

 
  • Service autorizat pentru echipamentele producătorilor Dell, HP și Lenovo

  • Verificarea periodică a infrastructurii IT&C și înlăturarea defectelor apărute

  • Disponibilitate 24/7 și intervenții prompte pentru remedierea defecțiunilor

  • Prețuri foarte bune pentru piesele de schimb și echipamente de backup pe perioada reparațiilor

  • Reducerea timpilor de nefuncționare a echipamentelor prin mentenanță preventivă

  • Prelungirea duratei de viață a echipamentelor IT&C din compania dumneavoastră

  • Reparații în timpul agreat prin contractul de SLA, care reglementează termenele și calitatea serviciilor oferite

  • Servicii de mentenanță pentru întreaga infrastructură IT&C: rack-uri, rețele de comunicații, cablare structurată, sisteme de operare pentru servere, aplicații software, servere Windows sau Linux, stații de lucru, laptopuri, notebook-uri, monitoare, imprimante, copiatoare, multifuncționale, UPS-uri, routere, switch-uri, calculatoare industriale etc.

 

MENTENANȚA IT&C REALIZATĂ DE ECHIPA NOASTRĂ INCLUDE:

 
  • Audit de funcționare

  • Depanarea echipamentelor nefuncționale sau cu funcționalitate precară

  • Plan de mentenanță pentru o perioadă stabilită

  • Efectuarea de revizii conform planului

  • Raport trimestrial de performanță

  • Raport anual de performanță

 
Prin departamentul de SLA GO Zero întreruperi asigurăm mentenanța și pentru sisteme de securitate electronică, de securitate la incendiu și echipamente de electroalimentare. Prin colaborarea cu echipa noastră aveți asigurată atât mentenanța echipamentelor IT, cât și mentenanța altor tipuri de sisteme instalate în cadrul companiei dumneavoastră.

PORTAL SERVICE QUARTZ MATRIX

 

Succesul nostru depinde de promptitudinea cu care tratăm solicitările, de calitatea serviciilor executate, precum și de buna comunicare cu dumneavoastră. Personalul nostru de suport IT preia solicitările și programează echipele de intervenție astfel încât serviciile să fie executate în conformitate cu standardele agreate prin contractul de SLA. Monitorizăm permanent toate activitățile de mentenanță și reparații pentru a ne îmbunătăți performanța.

 

Pentru informații cu privire la programarea serviciilor, disponibilitatea personalului, execuția serviciilor sau solicitarea ofertelor de servicii

 

Dispecerat service 24/7

Telefon: 0232 218 692

Mobil: 0728 218 692

Email: service@quartzmatrix.ro

 

ABONAMENTE MENTENANȚĂ IT&C ȘI SERVICE (SLA)

 
Servicii \ Tip abonament PLATINIUM GOLD SILVER BRONZE
         
Piese la schimb X      
Echipamente la schimb X      
Mentenanță preventivă X X X  
Intervenții corective Nelimitat Nelimitat 5% din nr. echipamentelor Nu
Timp de răspuns 2h 4h 4h 8h
Timp de rezolvare 4h 8h 24 h / BE 48 h / BE
Suport remote și telefonic în 15 minute în 15 minute în 1 oră Contra cost
Loc execuție servicii On-site On-site On-site On-site
 
 

Pentru mai multe detalii